مرکز پشتیبانی کافه بازار

پرداخت درون‌برنامه‌ای را در برنامه‌ام پیاده‌سازی کرده‌ام، ولی با مشکلاتی در این زمینه مواجه شده‌ام. آیا شما در مورد پیاده‌سازی پرداخت خدماتی به توسعه‌دهندگان ارائه می‌نمایید؟

به صورت کلی، در خصوص پیاده‌سازی امکان پرداخت درون‌برنامه‌ای متأسفانه وقت و زمان کافی در دست نداریم تا بتوانیم گام به گام شما را در پیاده‌سازی راهنمایی نماییم. مستنداتی که منتشر شده است تنها راه کاری را به شما ارائه می‌دهد، امیدواریم که در آینده بتوانیم بیش از این وارد حوزه آموزشی برنامه‌نویسی شده و خدمات بهتری را در این حوزه به شما ارائه نماییم.

استفاده از «پرداخت درون‌برنامه بازار» در محیط‌های غیربومی، برای مثال با زبان‌هایی مثل basic4android امکان‌پذیر است؟

متأسفانه هم‌اکنون از محیط‌های غیر محلی (Native) پشتیبانی نمی‌کنیم ولی در صورتی که شما به کد‌های منبع محیط توسعه خود دسترسی داشته باشید می‌توانید با کمی دستکاری کد‌ها این قابلیت را اضافه کنید.

آیا امکان بررسی خرید و توکن‌های بازار در سمت وب‌سرور توسعه‌دهنده از طریق پست و یا url وجود دارد؟

این امکان وجود دارد. برای این منظور می‌توانید «API توسعه‌دهندگان کافه‌بازار» را مطالعه فرمایید.

آیا برای جلوگیری از هک شدن بخش خرید درون‌برنامه‌ای راه‌حلی وجود دارد؟

در صورت رعایت کامل مواردی که در مستندات ذکر شده است می‌‌توانید حداکثر امنیت را برای پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای بازار، در برنامه‌تان فراهم کنید.

قیمت محصولات پرداخت درون‌برنامه‌ای را کجا تنظیم کنیم؟

وارد صفحهٔ برنامه شوید. حال در سربرگ «پرداخت درون‌برنامه‌ای» با انتخاب دکمه «ویرایش» مقابل هر کدام از محصولات می‌توانید قیمت آن را تغییر دهید.   با انتخاب دکمه «محصول جدید» نیز می‌توانید محصولات جدید را تعریف کنید. توجه داشته باشید که در مورد محصولات از نوع «اشتراکی»، امکان تغییر قیمت وجود ندارد.

آیا امکان افزایش سقف قیمت محصولات «پرداخت درون‌برنامه‌ای بازار» وجود دارد؟

به صورت پیش‌فرض در زمان ثبت‌نام به عنوان توسعه‌دهنده شما می‌توانید از ۱۰۰۰ ریال تا ۳۰۰۰۰۰ ریال برای محصولات درون‌برنامه‌ای قیمت تعیین کنید. جهت افزایش سقف قیمت محصولات، لازم است حداقل یک هفته از انتشار برنامه گذشته باشد. از شما خواهشمندیم تا از آدرس ایمیلی که به عنوان توسعه‌دهنده ثبت‌نام نموده‌اید در مورد محصولاتی که قصد پیاده‌سازی آن‌ها را دارید، توضیح داده و همچنین سقفی مبلغی که مد نظر دارید را نیز اعلام فرمایید. توجه نمایید که چنانچه در طول این مدل نارضایتی از برنامه وجود نداشته باشد، امکان افزایش سقف برای شما وجود خواهد داشت

آیا امکان انتقال پرداخت‌های انجام شده در یک برنامه به برنامهٔ دیگر وجود دارد؟

متأسفانه در حال حاضر این امکان وجود ندارد.

برای پیاده‌سازی پرداخت درون‌برنامه‌ای در محیط زامارین چه راهکاری وجود دارد؟

یکی از توسعه‌دهندگان اقدام به پیاده‌سازی پرداخت درون‌برنامه‌ای برای این محیط  نموده‌اند. شما می‌توانید از این لینک اطلاعات بیشتری در این مورد به‌دست بیاورید. توجه داشته باشید که پیاده‌سازی صورت گرفته توسط توسعه‌دهندهٔ مستقل انجام شده و بازار هیچ‌گونه تضمینی در مورد کارکرد صحیح آن نمی‌تواند داشته باشد

برای پیاده‌سازی پرداخت درون‌برنامه‌ای در محیط ادوبی ایر چه راهکاری وجود دارد؟

یکی از توسعه‌دهندگان اقدام به پیاده‌سازی پرداخت درون‌برنامه‌ای برای این محیط  نموده‌اند. شما می‌توانید از این لینک اطلاعات بیشتری در این مورد به‌دست بیاورید. توجه داشته باشید که پیاده‌سازی صورت گرفته توسط توسعه‌دهندهٔ مستقل انجام شده و بازار هیچ‌گونه تضمینی در مورد کارکرد صحیح آن نمی‌تواند داشته باشد

آیا امکان تغییر قیمت محصولات پرداخت درون‌برنامه‌ای وجود دارد؟

بله، وجود دارد؛ تنها در مورد محصولات از نوع «اشتراکی»، امکان تغییر قیمت وجود ندارد. برای تغییر هزینه یک اشتراک، می‌توانید یک شناسه محصول اشتراکی جدید با قیمت جدید منتشر کنید، سپس آن را در برنامه خود به جای محصول اصلی ارائه دهید. کاربرانی که در حال حاضر آن را خریداری کرده‌اند با قیمت قبلی شارژ می‌شوند، اما کاربران جدید با قیمت جدید شارژ خواهند شد. قیمت سایر انواع محصولات پرداخت درون‌برنامه‌ای را می‌توانید از طریق پنل‌تان تغییر دهید.